.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین تصمیم دولت برای شیر یارانه‌ای

بر اساس جدیدترین تصمیم دولت، توزیع شیر یارانه‌ای برای حمایت از مصرف‌کنندگان و جذب شیر در دامپروری‌ها، در اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

بهمن حاج‌علی در گفتگو با مهر از تصمیم جدید برای تداوم توزیع شیر یارانه‌ای در اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور خبرداد و گفت: وزارت بازرگانی تا امروز منتظر تصمیم جدید سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها برای تغییر در روند توزیع شیر یارانه‌ای در کشور بود اما در نهایت تصمیم بر این شد که توزیع شیر یارانه‌ای به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان و جذب شیر در دامداری‌ها در اردیبهشت‌ماه نیز ادامه یابد.

رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور افزود: بعد از اخذ پیشنهادات متعدد و متنوعی بر روی چگونگی پرداخت یارانه شیر و نیز توزیع شیر یارانه‌ای، تغییر در نحوه پرداخت یارانه شیر همچنان در دستور کار حوزه معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی و دستگاههای ذیربط است و به دلیل اینکه تعلل یا تاخیری در روند جذب و توزیع شیر یارانه‌ای انجام نشود، وزارت بازرگانی تصمیم گرفت که همچنان در اردیبهشت‌ماه نیز شیر یارانه‌ای توزیع کند.

وی تصریح کرد: اگر تا پایان اردیبهشت‌ماه تغییری در مورد چگونگی پرداخت یارانه شیر صورت گیرد،‌ وزارت بازرگانی نیز بر اساس آن عمل خواهد کرد، در غیر این صورت مبنای کار این است که در سقف سال 89، توزیع شیر یارانه‌ای تداوم یابد.

به گفته حاج‌علی، میزان توزیع شیر یارانه‌ای در هر استان مطابق جدولی همچون سال 89 خواهد بود و روند توزیع در سراسر کشور در اردیبهشت ماه به میزان مدت مشابه سال قبل ادامه خواهد یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.